letecký magazín
Vytisknout článek Přeposlat článek
Ahoj Petře, co se odehrává na frekvenci 1030MHz ? Má něco společného s ADS-B zprávama nahoru do letadla krom dotazů sekundárů ( MSSSR)? Děkuju za odpovědi. M.
Dobrý den Zbyňku Ad odpověď na Váš dotaz , bohužel přenosu video dat z letounů skrze ADS-B brání datový tok. Systémy ADS-B nejsou primárně koncipovány pro přenosy tohoto tipu dat. Nicméně z hlediska technologického se nejedná o neřešitelný problém. Čistě teoreticky by byl přenos realizovatelný přes satelit , a posléze by byl video přenos spárován s daty ADS-B. Toto řešení má jen dvě překážky: 1, synchronizace dat v reálném čase (signál satelitního přenosu bude spožděn) 2 , Finanční náklady zajištění datové sítě a tedy i přenosu.
Co takhle kdybys dal nějaký technický dotaz? Mě by například zajímalo , kdy budeme mít na flightradaru on-line kameru přes přední sklo nebo ze směrovky před éro např. při startu a přistání. Když tady chodí ptáci po zemi, seděl bych místo v éru před bednou u meškadla.
A proč se to jmenuje Quo vadis??? Mimo to je celkem zarážející dávat obrázek doprostřed věty...
Zkušený personál jedné z největších leteckých škol Flying Academy je připraven Vám pomoci s jakýmikoli otázkami týkajícími se letectví.
Datum : 06.05.2015 11:07, Vložil : LD
Jakým způsobem je u ADS-B řešen mnohonásobný přístup? Pokud všechna letadla v dosahu vysílají pravidelně, musí zákonitě docházet ke kolizi vysílaných rámců?