Komentáře k článku

Hlásí se pilot Ludva z Moravy X

Přidat komentář


Kdy bude pokračování?

Odpovědět

Datum : 08.01.2011 12:46, Vložil : Honza

Články od Ludvi jsou velmi zajímavé a čtivé. Těším se na pokračování ale zatím marně. Moc prosím Ludvu o další články.

fotoverze L410

Odpovědět

Datum : 20.12.2010 14:56, Vložil : Zdenek Janík

Zdravím příznivece L 410 V pasáži posledního článku je zmínka o fotverzi utopené v Balatonu. Bohužel, byla to smrtelná havárie. Jeden člověk zahynul v proskleném čumáku, byl to shodou okolností "otec" oné fotoverze, maďrský podplukovník.

ale no tak...

Odpovědět

Datum : 15.12.2010 14:59, Vložil : redakce

Tomáši, přece to nebudeme takto přejímat do naprosto nesouvisejících souvislostí. Vždyť víte, že Ludva je Ludva a články jsou články... Ludva vychází v sekci Povídání o lítání. Franta, flyMag

Odpovědět

Datum : 15.12.2010 10:07, Vložil : Tomáš Macourek

OK, beru Vaši odpověď a budu tedy věřit, že ostatní články, zprávy a informace na tomto serveru jsou faktografické, není-li uvedeno jinak.

veřejně dostupná fakta

Odpovědět

Datum : 15.12.2010 10:00, Vložil : redakce

Tomáši, máte jistě pravdu, že Ludva ve svém výpravném stylu neuvádí vždy naprosto přesné údaje o každé události, které se navíc v dnešní době dají jednoduše a rychle nalézt na internetu. Ludva dodává svůj materiál psaný na psacím stroji, text je nutné před vydáním vždy zpracovat do digitální podoby. Z toho je patrné, že při psaní (a vlastně vůbec) Ludva nepoužívá internet. Údaje, které uvádí, jsou z jeho vlastní uložené databáze, a to v písemné, nebo pouze zapamatované verzi. Neberme Ludvovy články jako faktografické statě, ale jako Ludvovo povídání o lítání, které může mít pro čtenáře úplně jiný význam. flyMag-FS

Fakta vs. fikce ?

Odpovědět

Datum : 15.12.2010 09:15, Vložil : Tomáš Macourek

Milý pilote Ludvo z Moravy, zatím jsem si přečetl všechny kapitoly. Nutno říci, že občas se mi něco nezdálo, zda tomu tak skutečně bylo, ale pokaždé jsem si řekl, že si buď špatně pamatuju nebo mi tu či onu historku nebo událost někdo špatně odprezentoval. Dnes jsem se už rozhodl napsat komentář, protože v této kapitole už jsou úplně špatně veřejně dostupná fakta. Doporučuji si napřed aspoň něco nastudovat, než tu začnete psát bláboly. Jeden příklad za všechno: přečtěte si Váš odstavec o katastrofě Prowleru. A teď koukejte na ten rozdíl, jak a kde se to doopravdy stalo: Dne 3.2.1998 v 15:12 místního času Grumman EA-6B Prowler US Navy startující z Aviano AB, Itálie srazil kabinu lanovky v Cavalese v italských Dolomitech. Pilot měl za sebou hodinu letu, lanovka jela z hory Cermis do údolní stanice Masi di Cavalese. Když se kabina nacházela 103 m nad údolím, letoun svou SOP přetrhl nosné lano. Kabina se otočila kolem dokola a zřítila se na zem. Zahynulo všech 20 lidí v kabině. P

Přidat komentář

    Kontrolní kód : Kontrolní kód

Kategorie

Bezpečnost

Civilní letectví

English info

Havárie

Historie létání

Letiště

Nejčtenější

Oznámení, kurzy, školení...

Pilotní výcvik

Prodej letadel

Technologie

Video

Vojenské letectví

Zeptejte se odborníka