easyJet odstartoval reklamní kampaň Evropa od easyJet

19.10.2011

easyJet, přední evropská nízkonákladová letecká společnost, spustila novou reklamní kampaň, která poběží v televizi, tisku, outdooru a internetových médiích. Ta se objeví na evropských trzích jako například ve Francii, Itálii, Švýcarsku, Španělsku, Německu a Velké Británii. Ke kampani je v České republice spuštěna speciální soutěž na Facebookových stránkách společnosti easyJet, do které se mohou zapojit i čeští fanoušci easyJet. Každý týden je možné vyhrát letenky od easyJet pro 4 osoby. Soutěž trvá až do 13. listopadu 2011.

Kampaň zdůrazňuje postavení společnosti easyJet jako hlavního evropského dopravce. Kreativní dílo s názvem „Evropa od easyJet“ oslavuje cestování, které může být ještě příjemnější, když se v rámci něho potkáváme s novými lidmi.  Kampaň se zaměřuje hlavně na easyJet cestující a důvody, proč s easyJet létat.
 
Snímky, ze kterých se kampaň skládá, vytvořila oceňovaná fotografka Elaine Konstantine, která je známá dokonalým zachycením autentických momentů. V televizní reklamě je také představena nová skladba „Techno Fan“ od skupiny „The Wombats“. Výsledkem je živá a moderní kampaň, která odráží ambice společnosti easyJet. Kampaň „Evropa od easyJet“ poběží v průběhu celého roku a je připravována novou reklamní agenturou společnosti easyJet - společností VCCP. Na novou televizní reklamu se můžete podívat zde: youtube.com/easyjet.

„Během posledních patnácti let jsme spojovali stále více evropanů tím, že jsme cestování učinili jednoduchým a dostupným. Jsme na to velmi hrdí a nadále to bude tím nejdůležitějším prvkem ve všech našich aktivitách,“ řekl Peter Duffy, marketingový ředitel společnosti easyJet.

Kampaň v ČR

Češi si mohou pustit ukázku této nové televizní reklamy přímo na lokálních Facebookových stránkách easyJet. V rámci nové kampaně je na těchto stránkách připravena pro českou veřejnost také kreativní soutěž. Fanoušci společnosti easyJet dostanou příležitost vytvořit si na Facebooku vlastní verzi reklamy – stačí, aby zde nahráli fotografie s jejich zážitky z cestování, ze kterých je následně vytvořeno krátké video. Každý týden ten, který získá za svůj video klip nejvíce hlasů, vyhrává letecký zájezd pro sebe a další tři kamarády na dvě noci do jakékoliv easyJet destinace. Soutěž probíhá až do 13. listopadu 2011.


Zdroj: tiskové zprávy

Odeslání článku e-mailem

[x] zavřít

Komentáře k článku

Přidat komentář

    Kontrolní kód : Kontrolní kód

Zeptejte se odborníka

Zkušený personál jedné z největších leteckých škol Flying Academy je připraven Vám pomoci s jakýmikoli otázkami týkajícími se letectví.

Zeptejte se

Kategorie

Bezpečnost

Civilní letectví

English info

Havárie

Historie létání

Letiště

Nejčtenější

Oznámení, kurzy, školení...

Pilotní výcvik

Prodej letadel

Technologie

Video

Vojenské letectví

Zeptejte se odborníka