letecký magazín
19.10.2011
easyJet, přední evropská nízkonákladová letecká společnost, spustila novou reklamní kampaň, která poběží v televizi, tisku, outdooru a internetových médiích. Ta se objeví na evropských trzích jako například ve Francii, Itálii, Švýcarsku, Španělsku, Německu a Velké Británii. Ke kampani je v České republice spuštěna speciální soutěž na Facebookových stránkách společnosti easyJet, do které se mohou zapojit i čeští fanoušci easyJet. Každý týden je možné vyhrát letenky od easyJet pro 4 osoby. Soutěž trvá až do 13. listopadu 2011.
Kampaň zdůrazňuje postavení společnosti easyJet jako hlavního evropského dopravce. Kreativní dílo s názvem „Evropa od easyJet“ oslavuje cestování, které může být ještě příjemnější, když se v rámci něho potkáváme s novými lidmi. Kampaň se zaměřuje hlavně na easyJet cestující a důvody, proč s easyJet létat.
Snímky, ze kterých se kampaň skládá, vytvořila oceňovaná fotografka Elaine Konstantine, která je známá dokonalým zachycením autentických momentů. V televizní reklamě je také představena nová skladba „Techno Fan“ od skupiny „The Wombats“. Výsledkem je živá a moderní kampaň, která odráží ambice společnosti easyJet. Kampaň „Evropa od easyJet“ poběží v průběhu celého roku a je připravována novou reklamní agenturou společnosti easyJet - společností VCCP. Na novou televizní reklamu se můžete podívat zde: youtube.com/easyjet.
„Během posledních patnácti let jsme spojovali stále více evropanů tím, že jsme cestování učinili jednoduchým a dostupným. Jsme na to velmi hrdí a nadále to bude tím nejdůležitějším prvkem ve všech našich aktivitách,“ řekl Peter Duffy, marketingový ředitel společnosti easyJet.
Kampaň v ČR
Češi si mohou pustit ukázku této nové televizní reklamy přímo na lokálních Facebookových stránkách easyJet. V rámci nové kampaně je na těchto stránkách připravena pro českou veřejnost také kreativní soutěž. Fanoušci společnosti easyJet dostanou příležitost vytvořit si na Facebooku vlastní verzi reklamy – stačí, aby zde nahráli fotografie s jejich zážitky z cestování, ze kterých je následně vytvořeno krátké video. Každý týden ten, který získá za svůj video klip nejvíce hlasů, vyhrává letecký zájezd pro sebe a další tři kamarády na dvě noci do jakékoliv easyJet destinace. Soutěž probíhá až do 13. listopadu 2011.
Zdroj: tiskové zprávy
Vytisknout článek Přeposlat článek
Zkušený personál jedné z největších leteckých škol Flying Academy je připraven Vám pomoci s jakýmikoli otázkami týkajícími se letectví.