British Airways bude létat mezi Londýnem a Prahou pětkrát denně

04.10.2011

Vedle rozšíření sítě svých linek přicházejí British Airways také s investicí do zvyšování kvality služeb zákazníkům ve výši pěti miliard liber

Z důvodu stále rostoucí poptávky cestujících po letech do Londýna se společnost British Airways rozhodla podstatně navýšit kapacity na letišti Praha Ruzyně a otevřít svou pátou linku mezi Prahou a největším londýnským letištěm Heathrow. Nového zpátečního letu operovaného pod číslem BA862/BA863 mohou cestující využít poprvé 9. ledna 2012. Zaknihovat jej lze již nyní. Doposud British Airways provozovaly na lince Praha – Londýn/Heathrow čtyři lety denně.

Podle zimního letového řádu bude let BA862 z Londýna odlétat každý den v 18:05. Přílet to Prahy je naplánován na 20:55. Zpět z Prahy do Londýna se letadlo vydá jako let BA863 ve 21:30, s příletem na Heathrow ve 22:45. Díky novému letu a posílení spojení mezi Prahou a Londýnem, získají čeští zákazníci British Airways při svých cestách větší časovou flexibilitu. Zejména se jim však otevře širší nabídka navazujících dálkových letů British Airways a jejich blízkých partnerů – Iberie, Americal Airlines či Qantas – z  domovského letiště Heathrow. Vzhledem k velmi úzké spolupráci British Airways s leteckou společností American Airlines na transatlantických letech, dostane navíc cestující z Prahy na výběr mnohem více kombinací navazujících letů do destinací v Severní Americe. Například mezi Londýnem a New Yorkem je v rámci spolupráce BA a AA operováno 14 letů denně.  Většina z nich je českým cestujícím plně dostupná. Nyní, díky nové lince z Prahy, to bude s ještě kratšími časovými intervaly mezi navazujícími lety.

„K otevření nové linky jsme se rozhodli na základě dlouhodobého sledování situace na trhu. Neustále se zvyšující počet cestujících na našich čtyřech denních spojích z Prahy na Heathrow nás přesvědčil o tom, že je na českém trhu místo na další, pátou frekvenci,“ říká Anna Ingham-Grant, Commercial Manager British Airways pro střední a východní Evropu.

Posílení spojení mezi Prahou a Londýnem přichází ve chvíli, kdy společnost British Airways spouští pětiletý projekt zaměřený na zvýšení kvality svých produktů a servisu cestujícím. Investice ve výši pěti miliard liber bude v následujících pěti letech směřovat do nových technologií, vybavení letadel a cateringu. Pro cestující bude znamenat řadu pozitivních změn. Kabina ekonomické třídy World Traveller na dálkových letech British Airways projde kompletní rekonstrukcí. Ta spočívá především v instalaci nových a mnohem pohodlnějších sedaček a nového systému zábavy, včetně o 35 % větších bezdotykových obrazovek pro každého cestujícího. Šest čerstvě dodaných letadel Boeing B777-300ER již British Airways s novými kabinami ekonomické třídy převzaly. Nová ekonomická třída bude také součástí velké dodávky Airbusů A380 a Boeingů B787, kterou British Airways očekávají v roce 2013. Podobné změny čekají také vyšší ekonomickou třídu na dálkových letech, tzv. World Traveller Plus.

Již dříve British Airways oznámily zavedení iPadů na paluby svých letadel, které palubní posádce umožní lepší přehled o cestujících na letu a jejich individuálních potřebách. Intenzívně se pracuje také na nových funkcích webových stránek, rezervačního systému a online aplikací.

Nejvíce zákazníci ocení zřejmě změny v cateringu. V ekonomické cestovní třídě World Traveller dostanou cestující na dálkových letech navíc k tříchodovému hlavnímu menu a večeři či snídani (dle typu letu) ještě krabičku s výběrem snacků. Cestující třídy World Traveller Plus si do budoucna budou vybírat z jídel servírovaných v business třídě Club World. Ta budou pro každého cestujícího připravována a servírována individuálně. Nové menu pro business třídy na letech British Airways vzniká ve spolupráci se slavným britským šéfkuchařem Hestonem Blumethalem. Podstatně se rozšíří také nabídka kvalitních vín, což se týká rovněž business třídy Club Europe na trase Praha – Londýn. Zde navíc cestující budou napříště dostávat k hlavnímu jídlu menu s výběrem snacků a vlhčené nahřívané ubrousky, podobně, jako na dálkových letech.

„V následujících pěti letech se budou British Airways zaměřovat především na cestující. Přesně podle našeho motta „To Fly. To Serve.“ hodláme podřídit spokojenosti zákazníků veškeré naše kroky a rozhodnutí. Zákazník bude do budoucna středem všeho, co děláme. To platí také pro naši úspěšnou linku Praha – Londýn,“ říká Anna Ingham-Grant.


Zdroj: tiskové zprávy

Odeslání článku e-mailem

[x] zavřít

Komentáře k článku

Přidat komentář

    Kontrolní kód : Kontrolní kód

Zeptejte se odborníka

Zkušený personál jedné z největších leteckých škol Flying Academy je připraven Vám pomoci s jakýmikoli otázkami týkajícími se letectví.

Zeptejte se

Kategorie

Bezpečnost

Civilní letectví

English info

Havárie

Historie létání

Letiště

Nejčtenější

Oznámení, kurzy, školení...

Pilotní výcvik

Prodej letadel

Technologie

Video

Vojenské letectví

Zeptejte se odborníka